Izvēlne
Pirkumu grozs

Piegādes informācija

PASŪTĪJUMA IZPILDES LAIKS UN PIEGĀDE

Pasūtījuma izpildes laiks ir 1 (viena) līdz 4 (četras) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma apmaksas. Kad Preču pasūtījums ir gatavs, Klients saņem e-pastu, zvanu vai sms, kur tiek informēts par to, ka Preču pasūtījums ir nodots piegādei. Piegāde tiek veikta darba dienās, izņemot oficiālās Latvijas Republikas Valsts svētku dienas. Pircējam ir tiesības atsaukt pasūtījumu, līdz paredzētajai pasūtījuma piegādes dienai informējot pa tālruni 28337598. 

Pasūtījuma piegāde tiek nodrošināta Latvijā un Eiropas Savienībā. 

Preču piegāde var aizņemt 1 (vienu) līdz 3 (trīs) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma izpildes, kad Preču pasūtījums ir nodots piegādei. Preču piegādes termiņš nav tieši atkarīgs no Pārdevēja, ņemot vērā, ka Preču piegādes termiņu var ietekmēt izvēlētais Preču piegādes veids, piegādes reģions un adrese, kā arī attiecīgā piegādes dienesta, kurš nodrošina Preču pasūtījuma piegādi, darba laiks. Ar Preču piegādes noteikumiem sīkāk iespējams iepazīties: https://www.omniva.lv/,  www.dpd.lv.

Noformējot Preču pasūtījumu, Klientam ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko Preču pasūtījuma saņemšanas veidu: 

  • Omniva pakomāti - piegāde ar Omniva pakomātu. Piegādes laiks Latvijā 1 (viena) līdz 3 (trīs) darba dienas pēc Preču nodošanas piegādei; piegādes izmaksas Latvijā 4 EUR (4 eiro, 00 centi).

Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta Preču pasūtījumā kā šī Preču pasūtījuma saņēmējs, uz adresi, kura norādīta kā Preču saņemšanas adrese.

Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam, tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās Preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

Pārdevējs nav atbildīgs par Preču piegādes nokavējumu, kas radies izvēlētā piegādātāja vainas dēļ, savlaicīgi nepiegādājot Preces. Ja Klients nav saņēmis savu pasūtījumu 30 dienu laikā no nosūtīšanas dienas, tas par šo faktu informē Pārdevēju, nosūtot informāciju uz pa e-pastu ilze@absolutsed.lv, norādot sava pirkuma numuru un datumu, un puses vienojas par papildu Preču piegādes termiņu. Klientam ir tiesības vienpusēji lauzt līgumu, ja: (a) Pārdevējs ir atteicies piegādāt preci; (b) piegāde līgumā no teiktā termiņā ir uzskatāma par būtisku noslēgtā līguma rakstura kontekstā; (c) Klients pirms līguma noslēgšanas ir informējis Pārdevēju par to, ka piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir būtiska; (d) Preces netiek piegādātas papildu termiņā. Ja Klients ir vienpusēji atkāpies no līguma tādēļ, ka Pārdevējs termiņā nav veicis piegādi, Pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās atmaksāt Klientam visas saskaņā ar līgumu Klienta samaksātās naudas summas.

Mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes, lai nodrošinātu mājaslapas darbību, personalizētu saturu un analizētu datu plūsmu. Noklikšķiniet zemāk, lai piekristu sīkdatņu izmantošanai tīmeklī. Ja vēlaties iepazīties ar sīkdatņu politiku vai atsaukt savu piekrišanu visām vai dažām no sīkdatnēm, lūdzu, skatiet sīkdatņu politiku.